Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2007 12:11 - Часовникът си трака ли, трака...
Автор: sielitka Категория: Други   
Прочетен: 1026 Коментари: 2 Гласове:
0



Ставаш уплашен от пронизителния алармен звън. Поглеждаш сънен часовника и скачаш бързо, за да не закъснееш. По пътя, докато гълташ изстинало кафе се препъваш в неравния тротоар, а бързо движещите се стрелки сякаш тактуват в съзнанието ти, напявайки "Закъсняваш!"  
Тези две тънки, малки безобидни стрелчици контролират живота ти. От тях зависи дали ще се задържиш на работа, от тях зависи дали ще стигнеш навреме за среща, от тях зависи дали ще успееш да си хванеш автобуса, от тях зависи твоето съществуване... И постоянно, където и да се обърнеш чуваш тиктакане, бипкане, алармиране, звънене... Нима не е досадно... 
Когато застанеш по средата на сивия булевард, изпълнен с изнервени шофьори, забързани пешаходци, тичащи ученици и намусени продавачи, не се чувстваш особено на място... Когато си спокоен, сякаш отпадаш от това забързано бързащо поколение, което все гледа устремено напред и не се интересува от нищо друго освен от тези две стрелчици... 
Ако повикаме човек от миналото, той би се шашнал - какво им става на тези хора?! Защо по този начин бързат за смъртта си?! Защо не си живеят дните по-спокойно... без стрелки...?!




Гласувай:
0



1. breathe - За съжаление, няма как без стрел...
23.05.2007 16:51
За съжаление, няма как без стрелките. И то не за друго, а защото целият свят се е втренчил в тях, все едно са последният земен залез. Кофти. Но ти можеш да направиш друго - да ги надхитряваш всеки ден! Ми да, вместо да се юркаш ти самата за някъде, давай по-спокойно и по-леко! И с усмивката напред! Все пак часовниците ни дават единствено ориентир след колко време горе-долу ще се стъмни и ще дойде нощта, нали? Нищо повече от това. :)) Това е моята "часовникова философия", и да ти кажа, върши ми страхотна работа - вече съм подчинил времето на себе си, а не съм подчинен на него. ;)
Keep on smiling!
цитирай
2. sielitka - =)
23.05.2007 22:24
О, аз определено не се вманиачавам особено в стрелките [може би това е причината за безпричинните ми закъснения отвреме-навреме xD]
А без усмивката накъде сме? Направо към моргата да отивам...
Но този пост го посветих на многото хора, които се взират в цифреблатите си съсредоточено и се оставят една малка машинка да им превзема цялото съзнание...
Относно мен - определено не съм от тези хора, страшно свободолюбив човек съм и такива дребни неща не ми влияят... =)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sielitka
Категория: Други
Прочетен: 17818
Постинги: 3
Коментари: 17
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031